...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Νοεμβρίου 2022

[Ψευτίζουν όλα με έμφαση]

 Ψευτίζουν όλα με έμφαση, ου ψευδομαρτυρήσεις, τα γεγονότα έγιναν φυλακή

Που πολύ σε πονάνε. Τα πολιτεύματα μειχθίτω, πανάθεμα!
Ποιόν να πιστέψω; Βρικόλακες βρικολάκων κι οι λόγοι τους παγίδες λαμπρές.
Με τις ιδέες μου πάω κι απ' τις ιδέες μου έρχομαι.
Αντιδραστικός, αντιφατικός- μα
Εσαεί φιλαλήθης κι ανθρώπινος. Κοίταξε
Την πλευρά μου την άλλη
Αυτήν που με κάνει να φαίνομαι αξεμπέρδευτα
Βασανισμένος. Υπάρχω γιατί υπάρχεις- είναι
ο τρόπος μου ο τρόπος σου- είναι
που είμαστε κι οι δύο μία φωνή..


2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Υπάρχω γιατί υπάρχεις- είναι
ο τρόπος μου ο τρόπος σου- είναι
που είμαστε κι οι δύο μία φωνή.. Σ.Π.

Αυτή είναι η ευχή
και η κατάρα του Ποιητή!

Αστοριανή,

ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...






Σιγά μην φοβηθούμε εμείς από κατάρες! Τραβάμε τον δρόμο μας-και άσε τους άλλους να λένε. Φοβάμαι μόνο την μοναξιά μου όταν δεν είναι παραγωγική. Τα φιλιά μου έχεις!


Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου