...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Νοεμβρίου 2022

Ο απωθημένος εαυτός μας…


Πίσω από την σκονισμένη μνήμη είσαι η κάψα και η λαχτάρα μου, η γύμνια
Που σε φέρνει κοντά μου
Ξεκλειδώνοντας όλες τις φυλακές.
Είναι το πριν και το μετά, η παράξενη έλξη
Απ’ την οποία ποτέ δεν ξεφύγαμε, είναι η τρανταχτή πορεία
Ο έρωτας να στρέφεται προς τον ίδιο εαυτό του
Όταν τα σώματα είναι μακριά και κοντά.
Περπατούμε και είναι σκοτάδι πυκνό-
Και το αντιπαλεύουμε, το εκμηδενίζουμε, το κάνουμε σκόνη
Ψάχνοντας μέσα στον καιρό τον απωθημένο εαυτό μας
Τον ερωτευμένο δωσίλογο..
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 1 άτομο και εσωτερικός χώρος

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...η έμπνευση

ΔΕΝ είναι αμαρτία!

Ο νους δένει αποστάσεις.

Η καρδιά, ακολουθεί για την ευπρέπεια.

Αρκεί η δημιουργία της αστραπής.

Έτσι ανθίζουν τα δίφορα τριαντάφυλλα.

Κι ο άνεμος χορεύει

δίχως να ακολουθεί σχήματα

παρά το δικό του μοτίβο ...


Αστοριανή

ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Την καλημέρα μου! Είμαι πολύ πιεσμένος με την δουλειά αυτό το διάστημα. Κουράστηκα πολύ. Εσύ να χαίρεσαι τον ελεύθερο χρόνο σου, γιατί είναι μεγάλο δώρο. Μου έχει λείψει μια ζωή. Τα φιλιά μου να έχεις!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου