...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Νοεμβρίου 2022

ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΗ…


Οι μέρες είναι λόγχες, λόγχες, λόγχες
στα παλιά λατομεία τα απέναντι
και είναι ένα κανιβαλώδικο πρωί.
Πυρετική Αυλίδα..
Ουρανοκατέβατος ήλιος..
Η σκιά είναι το είδωλό μου πάνω
στην γριά πλάτη της γης.
Ονειρεύομαι..
Πόλεις βαριές που τις πνίγει
ο λόξυγκας του χρυσού.
Ο εμετός τους έχει ραδιενεργό ταχύτητα..
Δεν θέλω..
Δεν θέλω..
Να ζούσαμε σ’ ένα χωριό, μες τα αιώνια δέντρα,
σε καμαρούλα μια σταλιά.
Πάνω απ’ το κεφάλι μας να αιωρούνται
ποιήματα φωτιστικά..
Ωστόσο οι Βάκχες έχουν διαμελίσει το κορμί μου.
Μια μέρα ένας βοσκός έφερε αυτό το χέρι
που πλέκει στιχάκια.
Το βρήκε σε μια βαθιά ρεματιά·
φώναζε όπως τα βατράχια..
Κυνηγητό με τον εαυτό μας..
Αυτοδιορίζομαι σημαιοφόρος
στις τάξεις των αμάχων σπουργιτιών!
2.3.1982
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα, παιδί, άτομα που στέκονται, άτομα που παίζουν αμερικανικό ποδόσφαιρο, μπάλα και εξωτερικοί χώροι

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Μια μέρα ένας βοσκός έφερε αυτό το χέρι
που πλέκει στιχάκια. S.P.

30 ολόκληρα χρόνια πίσω!...
κι αυτό το χέρι
ακόμη πλέκει δίχως να κουράζεται.
Είθε να είναι εντολοδόχος
νου, γερού κι εμπνευσμένου !

αστοριανή

ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Ναι πράγματι, πολύ πίσω. Πάντα ο μόνιμος σωσμός μου είναι οι λέξεις- γι’ αυτές έχανα πάντα τον ύπνο μου- ελπίζω να άξιζε τον κόπο. Χαίρομαι που είσαι τόσο παρατηρητική!
Φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου