...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Νοεμβρίου 2022

[ Σαν ένα χνούδι στην χαραμάδα του Χρόνου η λύπη μου παρασέρνεται για να χαθεί.]

 Σαν ένα χνούδι στην χαραμάδα του Χρόνου η λύπη μου παρασέρνεται για να χαθεί.

Ωριμάζει φαίνεται η μελαγχολία μου, θα σβήσει.
Νιώθω να με καλουπώνουν οι σκέψεις όπως έναν μοναστηριακό καλόγερο ο όρθρος και η προσευχή.
Αιθέρια ζω για να με γδύσουν οι αιώνες:
με ντύσουν με σάβανο σεμνό.
Είναι διάχυτος ο πόθος μου για να με παραδώσει στην ερωτική
Άνοιξη. Λογαριάζω και λογαριάζω
και επαναλαμβάνω ευτυχίες που κυνηγώ…
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Αιθέρια ζω για να με γδύσουν οι αιώνες:
με ντύσουν με σάβανο σεμνό. S.P.


... βαθυστόχαστη αυτο-επαλήθευση!!! Σίγουρα!

Αστοριανή, Ν Υ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...





Εμείς επικοινωνούμε: με σκέψη, με όνειρο, με αγάπη, με φιλία. Και ζούμε πλησιάζοντας ολοένα ο ένας τον άλλον σαν να βγήκαμε από την ίδια κοιλιά! Να αντέχεις αδερφή μου· να αντέχεις. Σε νιώθω που είσαι κουρασμένη πια και θες να αποτραβηχτείς σε μια ησυχία απόκοσμη. Σε θέλουμε όμως εδώ ακόμη, κοντά μας. Να μας δίνεις το φως σου και την σοφία σου!
Φιλιά στέλνω!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου