...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Νοεμβρίου 2016

Κύπρος..


Κύπρος στο ύψος του φεγγαριού
Κύπρος εκπεφρασμένο λουλούδι
Μέσα μου μπόλι ελληνικού πόνου
Κύπρος
Μισά χαρισμένα τα λόγια και τα άλλα καλά τα δημιουργήσαμε
Πολλάν ωραία και για όλους μας
Αδέρφια κάτω από το κράτος του καημού
Αδέρφια κι από αρχαιότητα αδέρφια
Σχηματίστηκε μέσα μας χάος και το χάος φυσήξανε οι ανέμοι και δεν είναι πια
Φυσήξανε του θεού οι προσδοκίες και τα νέφη διαλύθηκαν
Έσφιξα στον κόρφο μου την ζοφερή καμέλια του πόνου
Και ένιωσα όπως λιθάρι στον τόπο αυτόν που μπόλιασε κάθε το κύτταρό μου
Κι όταν περπάτησα στη λυρική παραλία που έλεγε Λάρνακα
Κάθε αχτίδα του ήλιου μπήκε στην καρδιά μου
Και έγραψε "Κύπρος θαλασσοφίλητη"
Φωτογράφησα τον γελαστό πανσέ και γέλασα πίσω στον νου μου
Ξέροντας, μέσα μου, ότι και πάλι, όμορφη πατρίδα, θα σας έρθω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου