...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Απριλίου 2010

Γεννήθηκα σε πολιτεία που της έλειπαν οι ανθηρές προοπτικές.

Γεννήθηκα σε πολιτεία που της έλειπαν οι ανθηρές προοπτικές.
Ο χρόνος ήταν πάντοτε ο διάβολός μου.
Δεν αξιώθηκα, πολλές ελπίδες.
Κι όμως είχα πιστέψει τόσο έντιμα το φως που, μέσα μου,
ιδρύονταν τα κράτη κάθε αθωότητας.
Ήπια ελληνικά φαρμάκια.
Φεύγω τώρα σαν ένας ταξιδιάρης πελαργός μες το στερέωμα.
Η πρωινή σκέψη είναι κι η ύστερα σκέψη: είναι σαν ένα τραγούδι
υπερφίαλου ανέμου πάνω από την στρωτή καταγάλανη θάλασσα.
Αν δεν σε δω είναι γιατί τα μάτια μου εξασκήθηκαν πιο μακριά
να βλέπω απ' το γύρω μου ρέον…
Κρατώ ένα αρχαίο κάτοπτρο "την όψιν ειδέναι"…
Ποιός είμαι τελικά αφού είμαι ένας άλλος
που τις νύχτες δεν κοιμάται γιατί οι λέξεις τον κατασπαράσσουνε;…
Θ' ακουστώ πάνω από κείνα τα κάστρα που ερημώθηκαν και τώρα
οι χωσμένες πέτρες τους μόλις που εξέχουν μέσα στην σημερινή πραγματικότητα..
Θα τραγουδήσω τον Αίολο άνεμο.. Οι στίχοι μου
θα λαμπυρίσουν σαν τα λουλούδια στο φως. Θα σβήσω
γινάμενος επιγραμματικός λόγος που μόλις σε μια ανάσα χώρεσε
το λίγο του, το όλον…

7.12.2009

4 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Ενιωθα πάντα τη ζωή σαν μια σκάλα...
Υπήρξε καιρός που την ανέβαινα με αγωνία και λαχτάρα .
Κάποτε έφτασα στην κορυφή ..
κοίταξα κάτω και μ' έπιασε ίλιγγος..
κι ήρθαν οι μέρες που άρχισα να κατεβαίνω ..
Προσπάθησα να το κάνω αργά , μα ένιωσα να κατεβαίνω τρέχοντας ,λες και κάποιος είχε βάλει λάδι στη σκάλα..γλυστρούσα θαρρείς ...
γλιστρούσε ο χρόνος μου..και πώς να κρατηθώ ..από πού να κρατηθώ..
Εκείνο που κάνει την διαφορά πια, ανακάλυψα πως είναι η στιγμή και η ματιά...
Η ΣΤΙΓΜΗ , που μπορείς να την κάνεις μοναδική ..να την ζήσεις να την γευτείς , να την κρατήσεις και η ΜΑΤΙΑ , που δεν τρέχει , μα σταματά ακόμα και σ ένα ροδοπέταλο, σε μια μέλισσα που ζουζουνίζει τριγύρω..
Ολα αυτά και άλλα τόσα νιώθω διαβάζοντάς σε ..
Τη στιγμή και την ματιά ...
Ο λόγος σου δεν είναι το Λίγο μα το Ολο !!!
καλή σου μέρα Στρατή

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Φίλε μου, μόλις τώρα διάβασα το τελευταίο σου, και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα με την πίκρα που με πλήρη ωριμότητα ξεδιπλώνεται. Το
"Θα σβήσω γινάμενος επιγραμματικός λόγος που μόλις σε μια ανάσα χώρεσε
το λίγο του, το όλον…"
είναι συγκλονιστικό απλώς και σαν σκέψη.
Θα διαβάσω και τα προηγούμενα.
Α! Να σε ευχαριστήσω για το όμορφο σχόλιο σου.
Καλή σου μέρα για την ώρα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Με κακομαθαίνεις σε κολακείες Δέσποινα και θα φουσκώσω σαν παγόνι..
Σ' ευχαριστώ πάντως γιατί σίγουρα ο καθένας μας έχει ανάγκη έναν καλό λόγο από κάποιον που τον διαβάζει για να συνεχίσει να γράφει..
Μα "πονάνε" οι λέξεις πίστεψέ με!
Μου κλέβουν τον ύπνο.
Την καλησπέρα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ Χριστόφορε!
Έχω καταφέρει να "σου κάνει.." κι η μελαγχολία μου κι η χαρά μου..
Δεν είναι λίγο..
Τα σχόλιά σου με τονώνουν πίστεψέ με..
Την καλησπέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου