...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

10 Μαΐου 2013

Είσαι, ώ θηλυκό που λάτρεψα, η χαρά μου


Έργο της Μελίνας...
http://nameliarte.blogspot.gr/



Ευεργετικά νέφη που τίναξαν την θλίψη του ορίζοντα απόψε μακριά.
Συλλογιέμαι μια πεταλούδα του φωτός που συνεπαίρνεται και αγαπά
Λάμψεις εκτυφλωτικές και ολέθριες.
Α καρποφόρος που είσαι λυγερόκορμε αέρα
Που μεθάς με την εικόνα σου και καθρεφτίζεις στο ευμετάβλητο την αθρόα σου σκέψη!
Καταφύγιο δεν έχω κανένα- διάλεξα να μην ζω με αυταπάτες και της ματαιοδοξίας το χιόνι.
Προσδιορίζουν οι αλήθειες τα λόγια μου και αγαπώ το ερωτικό γιασεμί.
Είσαι, ώ θηλυκό που λάτρεψα, η χαρά μου
Ιστορισμένη επάνω στην επιδερμίδα του απαλού λουλουδιού
Που σέβεται το φέγγος της νύχτας.
Στην κοιλιά σου η αφή γίνεται μιας θεάς μυστικό
Που το κρατούνε φυλαγμένο οι άγγελοι.
Κι εγώ που σ’ αγαπώ, εγώ το ξέρω…


2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Να χορεύεις σαν μια μπαλαρίνα μες την λιακάδα και να τοκίζονται οι υποσχέσεις από τα φιλιά σου. ΣΠ.

Παράφραση Υιώτας:

...να χορεύει η καρδιά σου
σαν μια μπαλαρίνα στην λιακάδα
και να τοκίζονται
οι ...εμπνεύσεις σου
από τα φιλιά...!!!

Χρόνια Πολλά,
να χαίρεστε όλες τις μαμάδες!!!

Σας αγαπώ,

Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Να είσαι καλά Υιώτα μου- Χρόνια σου πολλά!
κι εμείς σ' αγαπάμε!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου