...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Μαΐου 2012

Ροντάρω την μηχανή σου κοινωνία




Ροντάρω την μηχανή σου κοινωνία
επικουρικά πάθη αφήνουν γυμνό τον νου μου να πλεύσει  γι’ αλλού
αλλά δεν με παραπλανάς πια τώρα- απόχτησα κρίση
και τονίζω το άλφα σου ως το απώτατο ωμέγα

Κατακρημνίζω τους αριθμούς της δόλιας συμπεριφοράς σου
είμαι ο λαός που αντιστέκεται
είμαι ο λαός που στην δικαιοσύνη ελπίζει
των φτωχών

Δεν είμαι φιγούρα λόγιων ματαιόδοξων που κορδακίζουν
είμαι αντιρρησίας στα πραχθέντα σου
και θέλω να επιβάλω ηθική που να λαμποκοπά

Βλέπεις αυτός που σκλάβωσε σκλάβωσε
στον υπερθετικό τους ανθρώπους
κι ήρθε η ώρα των ανατινάξεων
η ώρα που οι βουρλισμένοι θέλουνε το δίκιο τους
και που γι’ αυτό μπορούν να πεθαίνουν

Νέα οράματα ζητώ, ακολουθώ ελευθερία κατόπι
και απ’ των λέξεων την φωνή
φτάνω στον ουρανό της οικουμένης..

                                                                           2012



6 σχόλια:

Gara είπε...

Hay que resistirse ante tanta injusticia que hay en el mundo.

Mi apoyo y ánimos.

Un abrazo

nameliart είπε...

Είθε να έχει έρθει αυτή η ώρα
«που οι βουρλισμένοι θέλουνε το δίκιο τους
και που γι’ αυτό μπορούν να πεθαίνουν»

Ακόμη δεν είναι πολύ αργά,
αρκεί οι «βουρλισμένοι» να μην φτάσουν σ’ εκείνο το στάδιο εξαθλίωσης, που ούτε να αντισταθούν στοιχειωδώς δεν θα μπορούν. Και είναι βέβαιο πως οι πρακτικές «σοκ και δέος» που χρησιμοποιούν αυτοί που έχουμε απέναντι, εκεί αποσκοπούν.

Πολύ ωραίο το ποίημά σου Στρατή – το διάβασα αρκετές φορές!

Καλώς ήλθες!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

Anime a su hija lejos de España ..
¡Gracias!

dulce beso ..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μελίνα
Όπως και να ‘χει θα πρέπει να φυτεύουμε ωραία φυτά στις βραγιές των ονείρων για να ελπίζει σε κάτι καλλίτερο ο κόσμος.
Έτσι νομίζω θα είναι φρόνιμο να αναζητούμε το Αδύνατον ή και το Ουτοπικό ακόμη οι καλλιτέχνες..
Φιλιά Μελίνα!

Eυαγγελία είπε...

"και θέλω να επιβάλω ηθική που να λαμποκοπά"

Μυριζει αγιοσυνη εδω. Αγιος θυμος και μαζι θειοτητα. Στους κηπους της Εδεμ θε να φυτεψουμε τα ωραια αυτα φυτα και θα βλαστησουν ο κοσμος να χαλασει.

Χαιρετω σε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Αοράτη ορατή Ευαγγελία μου
Μου άρεσε πολύ το σχόλιο σου γιατί το βρήκα πολύ ποιητικό.
Χαρούμενος είμαι αν μπορώ να κουρντίζω τα βιολιά σε ορισμένες καρδιές που μ’ ενδιαφέρουν και μπορώ να τις κάνω να βγάλουν γλυκιά μουσική!
Την καλημέρα μου έχεις και να είσαι καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου