...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Μαΐου 2012

Έτσι η ποίηση γίνεται πολλαπλή ειμαρμένη.



                      Στην Μίνα Παπανικολάου..

Αν βρέξει, η κάθε σταγόνα θα είναι νοτερή αντωνυμία
που στέκεται επίμονα πάνω στων δέντρων τα φυλλώματα.
Ξεβιδώνω με πείσμα τον ουρανό.
Της Κρήτης οι εξάψεις πέφτουν επάνω μου και γεννούν κορυφαία θηρία.
Έτσι η ποίηση γίνεται πολλαπλή ειμαρμένη.
″Να σέβεσαι το χάος..″ πάντα μου έλεγες.
Κι η ψυχή μου το ίδιο πάντα μου λέει.
Καλά Ασημίνα μου, καλά-
Αυτά που σέβεσαι έτσι κι αλλιώς ανήκουν στα θαυμαστικά μου.
Η φιλία μου τρέμει σαν μυρωδικό γιασεμί.
Νυχτώνει γύρω μου αλλά εντός μου διαρκώς ξημερώνει..

                                    9.5.2012
                                Ηράκλειο, Κρήτη..

4 σχόλια:

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Στρατή καλημέρα, φίλε μου ξεχωριστέ!
Τα κατάφερες περίφημα να με συγκινήσεις, εάν αυτός ήταν ο σκοπός σου.



Το γιασεμί χαμογελάει ολάνθιστο σαν τις ακριβές φιλίες, τις τόσο σπάνιες πια, γι΄αυτό κι ακριβές..πολύτιμες..

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μίνα μου τίποτα δεν προσπάθησα- όλα γίνονται όπως τα θέλει η καρδιά μου..
Και γι αυτό ανήκουν στην ιστορία της φιλίας που γράφεται σίγουρη για τον εαυτό της.
Εκεί θέλω να μείνω.
Στο πλατύσκαλο αυτής της ωραίας ιδέας..
Φιλιά!

Gara είπε...

Que logres esa idea que ronda por tu cabeza.

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia


que luchar por las ideas, que se acreditarán con nuestro
un abrazo grande ..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου