...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Ιανουαρίου 2013

Οryahovo





Ο Δούναβης είναι χρηματιστήριο ενεργό
Πραγματώνει τις υποσχέσεις του- θυμάμαι
Τα βατράχια που κόαζαν
Μονότονα
στις όχθες του
στο νυσταγμένο Οryahovo
Καθώς το κρύο προχωρούσε
στην καρδιά μου.
Και μετά η Ρουμανία με τα φτωχά της χωριά
ζωή πολυδοκιμασμένη.
Ταξίδεψα κρατώντας την Ελλάδα στο αίμα μου
Ανάσαινα εκπνέοντας ήλιο
Η μουντή μέρα δεν έκλεψε τίποτα από το φως μου
Τα δάση με τα μεγάλα δέντρα κράτησαν
σθεναρά την βροχή
Καθώς οι νταλίκες σαν φωτεινά σκουλήκια
Διέσχιζαν την επαρχία της νύχτας
με τους νικελωμένους τροχούς τους.
Θα μ’ ακολουθούν οι εικόνες της ξένης γης μα της δικής μου πατρίδας
Τον ουρανό πουθενά δεν, αλήθεια, θα βρω ..


2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Θα μ’ ακολουθούν οι εικόνες της ξένης γης μα της δικής μου πατρίδας
Τον ουρανό πουθενά δεν, αλήθεια, θα βρω... Σ.Π.

Πόσο αληθινό,
Φίλε μου!
Πόσο αληθινό!

Υιώτα,αστοριανή,ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα

εσύ το ξέρεις αυτό καλύτερα από τον καθένα..
Καλημέρες!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου