...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Ιανουαρίου 2013

Μετά την βροχή



Μακρινά άστρα κοντινός ουρανός
Μετά την βροχή τίποτα πια δεν είναι το ίδιο
Τα δέντρα φρεσκοπλυμένα βελάζουνε 
αξημέρωτα ακόμη
Κι η νύχτα ξεχειλώνεται όπως για να γεννήσει 
την ωραία μέρα μας.
Γυαλίζει η άσφαλτος      περνούνε τ’ αυτοκίνητα
Ένας χορός από φώτα    φλας   φρένα
Και μια βιασύνη που χάνεται  
μες τα στενά των παρόδων.
Μετά θα ξυπνήσει η πόλη και οι κραυγές της 
θα αναταράξουν την ησυχία των πουλιών.
Ο ήλιος θα γελάσει λίγο μένοντας 
σαν χάδι πάνω απ’ τα φυτά.
Ο ήλιος ο ίδιος θεός.






2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Εύχομαι να χαμογελάει ο ήλιος πάνω σας!
Στρατή μου!
Καλορίζικο το νέο σου ΒΙΒΛΙΟ!

Καταρράκτης, στο έχω γράψει!

Να είσαι καλά
και να γράφεις.
Υιώτα, ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Υιώτα μου
Σ’ ευχαριστώ γι αυτό που είσαι που δεν είναι άλλο από μια καρδιά που χτυπάει ελληνικά εκεί σ’ έναν δύσκολο μακρινό τόπο.
Να μου γράψεις στο μέιλ αν έχεις αλλάξει διεύθυνση για να σου στείλω βιβλίο.
Φιλιά πολλά από Ελλάδα!





Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου