...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Ιανουαρίου 2013

δάκρυα κρατώντας στα μάτια μου και στον νου τα δικά σου φιλιά..






Η νύχτα χρεοκοπεί κι όλο το κάρβουνό της στοιβάζεται
στην χοάνη του κοίλου ουρανού.
Δένονται κόμπο οι αστερισμοί κι αν ίσως μες το ποίημα δεν χωράνε
η όψη τους είναι ωχρή απ’ την απόσταση και την παλίρροια του σύμπαντος. Φεγγάρι όψιμο κι απόψε του Γενάρη τα μαρτύρια να υποστούνε
οι αλαφροΐσκιωτοι και που δεν έχουν πατρίδα.
Δες με που σε κοιτώ τούτην την ώρα που οι βουλές σου έχουν γίνει
βουλές μου.
Κανονικά τα ειπωμένα μου αποσχηματίζονται μες την κρύα νύχτα και μένω εμβρόντητος σαν κάτι παρασάγγας παραπέρα να ρεμβάζω
δάκρυα κρατώντας στα μάτια μου και στον νου τα δικά σου φιλιά..


2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Ωραίος και ώριμος
ερωτικός λόγος κάτω
από τη σκέπη της
γεναριάτικης σελήνης
Παρασάγγας ποιητικός!!!

πολλά φιλιά

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Την καλημέρα μου Ελένη!
φιλιά πολλά!
Ευχαριστώ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου