...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

27 Αυγούστου 2022

Ιεροτελεστίας του Αυγούστου…


Δαγκώσανε οι Ιδέες το πρωινό και το καρατομήσανε·
Μια πόλη που είχα σαν φυτώριο να με φιλοξενεί,
Τώρα ζητάει νοίκι·
Ο Αύγουστος πολυπληθής και αντιβαίνει στην ψυχολογία και τα γούστα μου·
Σκιάζομαι από χίμαιρες κι ίσως πεθαίνω.
Τι δεν καταλαβαίνεις τελικά, φερέφωνο των ουρανών υπήρξα·
Αθροίζει μέσα μου ο καιρός στυφές ελπίδες·
Ό,τι σου είπα κράτα το, πορεύεσαι και με σιωπή και με φλογάτο ήλιο
Μα να κρατάς του Τίποτα το πανωφόρι πάνω σου βαρύ φορτίο…
Μιλάω το λοιπόν και λέω όσα λέω για να με ματώνουν·
Γεφυροπλάστης ο ανάμεσα στις αντιφάσεις άοκνος συμβιβαστής·
Τι διαλεκτικές αγάπησα και τι συμπυκνωμένες φαντασίες!
Έγινε το κεφάλι μου ο στίβος μάχης αοράτων κι ορατών…
Κι αφού ο εντεταλμένος να προσδιορίζει
Όσα οι θρησκείες δεν καλούπωσαν και αποστρέφονται
Εμμένω σε ένα δάκρυ καθαρή ιεροσταγόνα
Που λάμπει σαν διαμάντι που φυλάκισε ελπίδες κι ουρανό…
Αθήνα 27/8/2022
Μπορεί να είναι εικόνα σώμα νερού

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Τι δεν καταλαβαίνεις τελικά, φερέφωνο των ουρανών υπήρξα· Σ.Π.

ΑΚΡΙΒΩΣ!

Η διαφορά μας είναι
ότι κατέγραψες τις αστραπές,
και υπάρχουν!
Οτι ζεις στην κοιτίδα της γλώσσας που εγώ πασχίζω να μην εγκαταλείψω
ή, να μην με εκδικηθεί...

Εδώ, που όλα είναι επιφανειακά,
όσα κατέγραψα, σε απλή γλώσσα (κυρίως για τα παιδιά)
κι όσα για να αποδείξω ότι ΔΕΝ λύγισα στην μανία της απόσβεσης...,
τυπωμένα για το θεαθείναι
ή και σκόρπια σαν φύλλα του Οκτώβρη...,
Τίποτα δεν θα μείνει.

Γνώση μηδέν.
Ενδιαφέρον μηδέν.
Από όλους, Γραμματείς και Φαρισσαίους, και για όλα.

Χθες πληροφορήθηκα
ότι σε σχολεία στειρώνουν μικρά παιδιά ώστε αν δοκιμάσουν
από περιέργεια, ή από βιασμό, την γεύση του ΣΕΞ
να μην καρπίσουν...
ΔΙΧΩΣ γνώση ή εγκριση των γονέων... !!!!!!!!!

Βλέπεις,
το πανωφόρι που βαραίνει τους ήδη κουρασμένους ώμους μου
(κι έχω δουλέψει μαναβική κοντά στον πατέρα μου ... σαν "πρωτογιός του (!) όπως έλεγε και στον Δημήτρη όταν τούδινε την ευχή του...)
γίνεται υγρό
κι ασήκωτο...

Δεν είναι μόνο η έλλειψη του Άνδρα που τον ανάστησα σαν παιδί μου... σε όλα!
Είναι κι ο φόβος του Θανάτου!
Ο τρόπος της πτώσης.
Το άδειο σακί
που δεν θα έχει δύναμη να ξεριζώσει την ψυχή!

...άκουσα, από Ελληνίδα κοντοσυγγενή (!!!) στην Αθήνα, ότι
ο Προφήτης Ηλίας (πρόδρομος της Ανάστασης του Χριστού,) ΖΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Για μένα, υποτίθεται ότι είναι Χριστιανή... κι ότι εξομολογείται, ότι διαβάζει θρησκευτικά βιβλία...(!!!) κι ότι
εγώ διαβάζω "άλλα" βιβλία, με διαστρεβλωμένες ιδέες !!!!!!!!!!!!! κι αφού ζω μακριά από τα ελληνικά έθιμα και παραδόσεις... δεν είμαι σωστή σε πολλά πράγματα... κι άλλα, πολλά...
κι εκεί, κι εδώ (αφού ο άνθρωπος, δεν αλλάζει, όπου κι αν "κατοικο-εδρεύει...)

Πες μου, λοιπόν,
ΤΙ δεν κααταλαβαίνεις Εσύ, που έχεις την ευκαιρία να ΜΙΛΑΣ με άλλους ανθρώπους -παιδιά του "ουρανού" και της γης...

Αν είμαστε "γείτονες " θα λέγαμε κάμποσα... μα εδώ???
άστα να μένουν, μιας και η Αγάπη κι ο σεβασμός που έχουμε το επιτρέπει...

ΑΥΤΟ ήταν που κάποτε μας αιφνιδίασε και η αντίδραση ήταν καταστρεπτική -τουλάχιστον για μένα...- αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ ξαναβρήκαμε την οδό της αλήθειας...
Η σελίδα σου -για μένα- ΙΕΡΗ .-

Σου είπα κάποτε, προσφάτως-
ότι ίσως τούτη η καταγραφή, περισσότερο εκ μέρους μου, θα είναι ένα ...είδος "υπερΑτλαντικού Ημερολογίου..."
Όσο μου το επιτρέπεις,
θα είμαι παρούσα...

Τώρα, πρόσεχε την Υγεία σου.
Και η πολλή σκέψη είναι φθορά.

Από πλευράς μου, προσέχω ΟΣΟ μπορώ : Γιατρός του εαυτού μου...

Στον Καναδά, προσπαθούν να νομιμοποιήσουν την ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ...
Νομίζω είναι καλή απόφαση.

Πάντα με την καθάρια αγάπη του νου και της καρδιάς.

Σας φιλώ,

κι αν σφάλλω σε κάτι, είναι
από τις θύελλες του μυαλού μου
που αδυνατώ να τιθασσεύσω.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Λείπω και η τροφοδοσία του ιστολογίου μου είναι δύσκολη. Εσύ να παραμένεις όμως εκεί και να αφήσεις κατά μέρος αυτά τα ‘’ στον Καναδά αφήνουν ελεύθερη την ευθανασία’’ να σου λείπουν αυτά! Βρε σε θέλω εδώ, σε χρειάζομαι, τι δεν καταλαβαίνεις; το φωτεινό μυαλό σου θέλω να φωταγωγεί τις νύχτες μας. Τα εγγόνια σου σε θέλουν. Οι κόρες σου. μην θέλεις να σε μαλώσω! Ξέρω ότι σου λείπει πολύ ο Δημήτρης σου. αλλά μείνε λίγο ακόμα κοντά μας- σε παρακαλώ!
Τα φιλιά μου έχεις και την αγάπη μου! Θα τα πούμε πάλι μόλις μπορώ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου