...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Αυγούστου 2022

Θρύψαλο ενός άστρου είμαι


Ευπειθώς αναφέρω ότι με την δυσπιστία μου κατάφερα τα κατάφερα όλα.
Όπου με άφησε η ζωή να είμαι ο πολιορκητής- όπου
δεν με θρυμμάτισε σε χίλιες σκέψεις άγουρες που ούτε ευοδώθηκαν, ούτε
Και νικητήρια πουθενά με πήγαν.
Α ρε κοίτα που έκανα την γλώσσα αλεξίπτωτο να πέφτω από κάτι
περιέργους και βάλε ουρανούς
Μόνο η κόρη μου με θέλει πιο σκληρό και πιο σκληρό-
Και πώς να γίνει λίθος ένας άνθρωπος; Κατά βάθος
Θρύψαλο ενός άστρου είμαι
Που πάνω του έχει ερμηνεύσει η ανθρωπότητα τους νόμους της απηρχαιωμένης λαλιάς της.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ στις 29.1.14
Μπορεί να είναι εικόνα ουρανός

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

14/8/22
".... Καταλήγω πάντα σε μια παράξενη συνδιαλλαγή:
Με τον Χρόνο, με τον εαυτό μου, με τους γύρω μου, με το Τίποτα. Κι εκεί μένω..
Γράφοντας ποιήματα και ποιήματα. S.P."


Καπετάνιος
στη στεργιά,
σπέρνεις με την ευεργετική βροχή
και θερίζεις
πάντα κοντά στον 'Ηλιο ...

Να είσαι πάντα καλά,
δημιουργέ μου

"αστοριανή"
Λ.Ι, Ν.Υ.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Χαρίζω και χαρίζομαι· νιώθω ζωντανός όταν δίνω· και αν και πολλές φορές απογοητεύομαι, δεν τα παρατάω· ο άνθρωπος είναι το κέντρο, είχε δίκιο ο Μπρετόν- τα φιλιά μου…

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου