...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Αυγούστου 2022

Με σφάζει η γλυκιά μου αρρώστια

 

Με

σφάζει η γλυκιά μου αρρώστια, με σκάβει

στα εσώτερα.

Και ενώ τα πρωινά είμαι  λέων ακάματος, τα απογεύματα

Ζω την αλληγορία των ληγμένων

θαυμάτων. Όμως…

( Πάει να πει: μάλλον να μην πιστεύεις τίποτα!)

Είναι θρησκεία ξεθυμασμένη το γραφτό. Πάω…

Πιο ιδιώτης που δεν γίνεται

το λοιπόν.

Και βρέχει τώρα έξω,

η προσευχή μου απευθύνεται

σε έναν απρόσεκτο μάγο

που έκανε τον κόσμο όλον μαντάρα…



Έργο του Νταλί..
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Με
σφάζει η γλυκιά μου αρρώστια, με σκάβει
στα
εσώτερα. ... ΣΠ

...ξέρω ότι είσαι ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ
με την Ποίηση. Είναι ο δεύτερος εαυτός σου! Το ξέρει και το ταίρι σου... (κάποτε μου "παραπονέθηκε..." γι' αυτό...)

Όπως κι ο Δημήτρης με τα λουλούδια: -Αγαπούσα τα λουλούδια, είχα κι ένα κηπάκι... στο σπίτι, στον Πειραιά... Μα μαζί σου, τα "σιχάθηκα", μου στερούν την παρουσία σου ...

Μα εγώ, -έλεγε η μάνα μου, 8 μηνών περπάτησα για να κόψω ένα λουλούδι...

Σε φιλώ.
Μείνε όπως είσαι.
Πάντα φιλοσοφημένος, πάντα ταξιδιώτης στο άπειρο,
πάντα δρομέας
για την αστραπή!!!

Αστοριανή, ΝΥ ( Λ.Ι.)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Δεν ξέρω πού το πας· εμείς σε θέλουμε εδώ: ένα λουλούδι να μας μιλά για τα λουλούδια· σε έχουμε ανάγκη, θέλουμε τον μοσχοβολιστό λόγο σου· α ναι, το γλυκό δηλητήριό μου δεν είναι η Ποίηση, είναι το ζάχαρο που με σκοτώνει, λίγο λίγο, δυστυχώς. Τα φιλιά μου. Να λοιπόν η αχίλλειος φτέρνα μου…

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου