...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Μαρτίου 2022

Η μέρα συμβαίνει θανάσιμη και ξιπασμένη

 Κελαρύζοντας μνήμες ο Μάρτιος ξεκουμπώνεται και πέφτει

Ολόβαρος στην θάλασσα που δεσπόζει
Στον ξύπνο μου- μια αναντίρρητη όμορφη θάλασσα
Ετούτο που σας λέω είναι μια χορογραφία απαλή
Λεύκες σείονται μες τον άνεμο, λεύκες συνεπαρμένες
Από το ψιλόβροχο και τον βοριά
Η μέρα συμβαίνει θανάσιμη και ξιπασμένη, αναγγέλλοντας
Ηχηρά συμβάντα και κοπέλες που ερωτεύονται ξανά και σκιρτούνε
Σαν ελαφίνες τρέμοντας στον έρωτα μπροστά
Ξεκλειδώνω την αγάπη
Ξεκλειδώνω την πραγματικότητα με την μουσική
Ο Χρόνος με δικαιώνει καθώς σε σκέφτομαι πάλι και πάλι
Σβήνοντας και ανάβοντας τα λυρικά λαμπάκια μου!
Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι και τοίχος από τούβλα

3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Η μέρα συμβαίνει θανάσιμη και ξιπασμένη, αναγγέλλοντας
Ηχηρά συμβάντα και κοπέλες που ερωτεύονται ξανά ...SP

κι η ζωή,
έστω μπουσουλώντας,
συνεχίζεται.
Αρκεί
που ο νους παράγει.
Σε φιλώ
"αστοριανή"
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Κυρία μου λυπημένη κυρία μου και αδερφή μου! Σε πολύ δύσκολους καιρούς ζούμε και με μεγάλη θλίψη πορευόμαστε. Κι εδώ η ζωή δύσκολη είναι πια και θα γίνει δυσκολότερη. Ξέρω την μοναξιά σου- στέλνω την αγάπη μου να την εξουδετερώνει, (ελπίζω!).
Μην λυγίσεις! Ναι έχεις δίκιο: έχουμε και την Γραφή και λυτρωνόμαστε. Να το αξιοποιείς αυτό το όπλο! Μας σώζει! Έχεις πολλούς χαιρετισμούς και από την Μαριάννα! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου πάντα!

Αστοριανή είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Σας αγαπώ
όπως τα αγαπημένα αδέλφια!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου