...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

12 Μαρτίου 2022

Μανιφέστο μιας μίνι αιτιολογίας…

 

Ωραία αμφισβητούμε την πραγματικότητα
Λες και γυρίζουμε αποδεκατισμένοι από μια μάχη που,
στο ξεκίνημα, την κερδίζαμε ωστόσο
Προκύπτει φίλε μου αποτέλεσμα διόλου ποιητικό
Ερωτηματικά λαβυρίνθου γεννά η ανάγκη
Ανάμεσα στα δάχτυλά μου ο φώσφορος της Αλήθειας περνά και ξαναπερνά
Κάνοντας επίσημο τον φανατισμό του βιοπορισμού μας
Η ζωή είναι φειδωλή σε πληθυντικά σχήματα, κωλυσιεργεί
Τα πάντα μεγεθύνοντας την μανία μας
Αλίμονο,
για την λευκότητα το πορφυρό ξοδέψαμε
και χάθηκε το χρώμα που μας έδινε το Πάθος
Διαπνέομαι από γαλαντόμες συνήθειες
χτίζω με υλικά ετερόκλητα
πετυχαίνω τον Σκοπό μου ωστόσο
Αιωνιότητα ποντάρω σε σένα την ωραία άγνοιά μου
Μάλλον αυτό το ‘’θνήσκω’’ θα με βρει αμαρτωλό
ηλεκτρίζομαι από εύμορφη σάρκα
με αναλύουν σε αινίγματα οι ώρες
έρωτες έχω μέσα μου γενναία κραταιούς…
12/3/2022
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Xtophe"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου