...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Φεβρουαρίου 2015

Ολίγης της φουρτούνας μου…



Αμφισβητώ τις αξίες σας.
Γεννήθηκα με μοίρα ανατροπής.
Μόνο τις λέξεις, που αγαπώ, παραδέχομαι.

*

Φούσκωσε ο καιρός, φούσκωσε η θάλασσα, φούσκωσε το στήθος μου.
Σε ζω μέσα μου- ποτέ δεν έφυγες.
Όσοι καταλαβαίνουν τον έρωτα, κρύβονται πίσω από την μοναξιά τους.

*

Θα ταξιδέψω προς όλες τις κατευθύνσεις.
Όχι θαλασσοπόρος- αλήτης που ζητά να τον συνδράμει η κραιπάλη του
Όσο να φτάσει να μην είναι πια παρά ο Κανένας..

*

Δεν ζητάω το τέλειο- δεν υπάρχει.
Πίνω γουλιά γουλιά το σορόπι της Ομορφιάς που μου δίνει
Η άψογη μπεσαλίδικη βροχή..

*

Δεν έχω πια βεβαιότητες· ο χρόνος που μου απομένει, με αμφισβητεί.
Το κέρδος μου- τα αισθήματα.
Κι αν έγραψα, δεν ολοκληρώθηκε, ούτε θα μπορέσει, ο μύθος μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου