...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Φεβρουαρίου 2015

Ερωτικό…




Αποστηθίζω τα φιλιά σου, τρεπόμενος σε φυγή μέσα στα όνειρα,
λαχανιάζω να μην είμαι κανένας που κερδίζει στην παθιασμένη ρουλέτα
σε περνώ βίαια στο κύτταρό μου μεγαλώνοντας
την αγκαλιά που σου έχω
φλυαρώ
σαν εναγώνιος δεσμός που αγγίζει την ειμαρμένη προσευχή
τρεμίζουν οι δακρύβρεχτες μυρσίνες
εσύ ανάβεις, εσύ είσαι μια ζύμωση που αποδίδει φωτιές
αγιοποιούνται οι ορέξεις μας, είμαστε σχεδόν σε μια θέωση
που καταλήγει να φουσκώνει τα πανιά ούριας πλεύσης
από τον όρμο του έρωτα.
Στα ακρωτήρια που οικειοποιούνται τον Νοτιά
κλέβω το φιλί σου, είμαι αντάρτης που δεν αγαπά τα καθιερωμένα
και τονίζω στην λήγουσα την ελευθερία μου, συγκλονισμένος
απ' τα δικά μου πάθη και να μην σε νιώθω τώρα πουθενά..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου