...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Φεβρουαρίου 2015

Πάτσγουορκ...




Καμέλια ανάστροφη μες την πορεία τ' ουρανού·
Δοσίλογος αέρας, μουρντάρης, γυμνός·
Στον κήπο πάνε οι μέλισσες να διαβάσουν χαρά σου χαρά μου·
Ένα πέταλο προκαλεί την Τύχη να το σκουριάσει στα πέρα μας δώματα·

Μουσική ντόρος βαρύς επάνω στα αναμμένα κάρβουνα της ελπίδας·
Αυτοκίνητα, φώτα, κλάξονς, φρένα που τσίριξαν·
Ψωνίζω την μοίρα μου, το κάθε της παιχνίδι είναι πορνικό·
Η πόλη γεμίζει κοπέλες που χαμογελούν με το καλογραμμένο μακιγιάζ τους·

Το πιάτο το φαί που αχνίζει, το ψωμί που αφήνει την γλύκα του·
Διάρκεια στον χρόνο που εντός του θα συντελεστούνε τα απίθανα·
Η φαντασία μου ζει μεγεθύνοντας τα πράγματα έως το άπειρο·
Αυτό που είσαι είναι φυλακή, για την καρδιά μου φυλακή και όχι ανέλπιστο έλεος..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου