...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

8 Φεβρουαρίου 2015

Προτροπή…





Η Λύση είναι μια ρουλέτα που αντιμετώπισε με θράσος το Πρόβλημα.
Αφόπλισε την ρητορεία, δεν σου χρειάζεται και βρες
τον έρωτα
στο φως της μέρας που μοιράζει τις ευχές της
στον πληθυντικό εαυτό των πραγμάτων.
Ο αιώνας ακόμα έχει ελπίδες.
Η λογοτεχνία κρύβει τα λάθη επιδέξια- μην συναινέσεις-
αφαίρεσε με το μαχαίρι το Κακό
και στυλώσου στον κόσμο σαν ένας κίονας που θα σηκώσει
μυσταγωγικά το οικουμενικό
βάρος μιας ιδιωτικής αλήθειας..






2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

... λες κι ήταν αυτή σου η έμπνευση
ρόδο για ευγενικό μειδίαμα...

Το βράδυ, πάλι θύελλα...
κακή, ή όχι...
πάντως Θύελλα!

Κουραστήκαμε,

Στρατή μου. Κουραστήκαμε!
Δες τις ασπρόμαυρες, στην Αστοριανή!

Σας φιλώ,
ευχόμενη δύναμη,
Υιώτα,
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Μου κάνει ωραίο να σε αισθάνομαι ότι είσαι εκεί μακριά και αντέχεις..
Θέλω το χαμόγελό σου να φτάνει αισιόδοξο ως εδώ.
Νομίζω ότι επενεργεί ιαματικά πάνω στην ψυχή μου.
Μακρινή πνευματική αδερφούλα μου..
Θα περάσουν όλα και θα είμαστε καλύτερα.
Σε φιλώ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου