...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Ιανουαρίου 2014

Ζεφύρου που έζησα κάτι φεγγάρια περήφανος μες την γλυκιά μοναξιά μου



Έτσι που το καταλάβαινα πότε ήμουν μοναχικό πρόβατο και πότε ήμουν μοναχικός λύκος


Αηδόνι από κούνια σεβνταλής στον καημό


Ζεφύρου που έζησα κάτι φεγγάρια περήφανος μες την γλυκιά μοναξιά μου


Βρες κάπου να κρυφτείς όπως μεγαλώνεις, αυτό που σου άφησε η εφηβεία σοκάρει αλλά δεν μεταφράζεται


Έχει αντίκρισμα στις σελίδες σου κι αυτό γιατί η αλήθεια είναι ένα λουλούδι που το επισκέπτονται ιδέες οι μέλισσες


Σαν σε ένα παλιό βιβλίο που γυρίζεις και γυρίζεις πάλι
Και πάλι γιατί στο παρελθόν πολύ σε συγκίνησε


Τώρα η ζωή προχωρά και είναι μυστικά σκιρτήματα που σου χαρίζει όταν
Κατανοείς το μέγα βάθος της ποιητικής των πραγμάτων υπόστασης..


2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου