...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Ιανουαρίου 2014

Ευχαριστώ μεσημεράκι για την ησυχία μου




Ευχαριστώ μεσημεράκι για την ησυχία μου κανείς στο σπίτι ήσυχο το κεφάλι μου διαβάζω η ραχοκοκαλιά μου κουρασμένη ευτυχώς καθάρισε ο ορίζοντας ένας ήλιος δειλός φτιάχνει την διάθεσή μου και μου υποβάλει
Προτάσεις πώς να μαζέψω τα χρέη μου
Μάνα γη προς εσένα. Με το πάθος μου γράφω

Με την αλήθεια που κρατώ
Σαν ένα βότσαλο που λείανε η θάλασσα και μου το χάρισε
Η έρημη ακρογιαλιά.. Στο τέλος αυτής της γιορτής μυώνες και μάτια χορευτικά αφήνουν το παραμύθι να ξετυλιχτεί ως το άφραστο μέρος ενός κόσμου που τόλμησα κι είπα..


2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

"Στο τέλος αυτής της γιορτής μυώνες και μάτια χορευτικά αφήνουν το παραμύθι να ξετυλιχτεί ως το άφραστο μέρος ενός κόσμου που τόλμησα κι είπα.."

Πολύ όμορφα σχεδιάσματα
κατόπιν της καταιγίδας...

Καλό μεσημέρι Στρατή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Να είσαι καλά Ελένη
καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου