...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Απριλίου 2012

Τραυματίζονται οι ιδέες μου



Χρεοκοπούν και οι απόψεις κάποτε-
Εκεί που ήθελες το άσπρο σε νικάει κατά κράτος φονικό το μαύρο.
Οι κοινωνίες περισυλλέγουνε τις αντιφάσεις τους
Και πάλι ίδια αποτυγχάνουν.
Έτσι όπως πάντα για να το σκεφτώ χάνω τον ύπνο μου.
Ξυπόλυτος μες τον μεγάλο μαχαλά της οικουμένης
Επιβεβαιωμένα θνητός
Αντιδικώ μες της ιστορίας το θράσος.
Τραυματίζονται οι ιδέες μου
Πάντα ανεφάρμοστες είναι
Τι φιλόσοφος να ‘σαι τι και ποιητής
Θα σε σταυρώσουνε τα αγελαία ένστικτα.
Χαμηλώνω τώρα το βλέμμα μου
Προσκυνώ την δική μου ανάγκη.
Κι ακούγομαι όπως να γράφω προσευχή
Σε κάποιον που δεν έφτασε την θέωση ακόμη..

3 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Ξυπόλυτος μες τον μεγάλο μαχαλά της οικουμένης ..

κι ύστερα η δύναμη να αντιδικήσεις
μες της ιστορίας το θράσος..

Πόσο αληθινός!!
Καλό βράδυ Ποιητή !!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

μα με το σταυρο στο χερι μονο δεν παμε μπροστα Στρατη εδω θελει και μαστιγιο ...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα, ευγενική μου Δέσποινα

μα έτσι κι αλλιώς ο κάθε ένας που υπηρετεί μια τέχνη αντιδικεί με το κατεστημένο της φθοράς
και εκτίθεται στα μάτια της Ιστορίας

περπατα ξυπόλυτος επάνω στα χαλίκια των γεγονότων που του κόβουν τα πόδια..
την θερμή καλημέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου