...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Απριλίου 2012

Απ’ την μελαγχολία μου θα θρέφεται η ψυχή τραγούδι


                                 Αρκούν αυτά που δεν ξέρω
                                      Είπαμε ό,τι είπαμε αλλά
                                        Θα μείνουν μυστικά τα μυστικά μου
                                           Ο χρόνος θα κυλήσει
                                               καθόλου καλότροπος- έτσι
                                                   Πάντα δεν γίνεται; Οι αθώοι
                                                       Πληρώνουν το τίμημα, η ιστορία
                                                           Καταβροχθίζει σάρκες
                                           Αρέσκεται με αίμα να γράφει τις πράξεις της.
                                                           Ευχές επί ευχών να ήταν όλα διαφορετικά μα όμως
                                                      Απ’ την μελαγχολία μου θα θρέφεται η ψυχή τραγούδι
                                                  Θα σκλαβώνονται οι μαθητείες μου μες το αλώνι
                                               της αποστεωμένης πια επιθυμίας.
                                           Κι η ποίηση
                                      Τρόπος (του λέγειν) θα συνδιαλέγεται
                                   με το κενό
                               Αφήνοντας υπόνοιες πως ό,τι είναι θεϊκό
                                                       κοστίζει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου