...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Απριλίου 2012

Μου έδωσε σύμβολα η ζωή




Μου έδωσε σύμβολα η ζωή, ‘υχαριστημένος είμαι
εν τούτω πολέμησε    όλοι κερδίζουνε μια νίκη αιματηρή
στάθηκα απέναντι στα λουλούδια πανέτοιμος
προσκυνάω την χάρη τους.
                                   Γιατί
αν δεν ξοδέψεις ανάσα δεν θα βρεις χαρά οξυγόνου
εκεί που ο θάνατος συναντά την ζωή   
σαν χάδι
που θα ηρεμήσει τον άρρωστο   
εκεί  
η πρωινή πάχνη αφήνει έκθετο το σώμα της νύχτας κι ο ποιητής
βουλιάζει ανεμοδαρμένος μες την σκέψη
ο περιρρέων όλων το ανάγνωσμα..


2 σχόλια:

Βελησσαρίου Χρυσούλα είπε...

Χαρούμενος σήμερα βλέπω... Πουλάκια, με το μέρος μας ο Θεός, Ζωή οδηγός και δάσκαλος, όμορφα πράγματα. Ωραία οπτική γωνία. Ταιριαστή με τη λιακάδα μετά τη βροχή.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μα είναι Άνοιξη Χρύσα και όλα θάλλουν ρέποντας προς το Κάλλος!
Ευρυγώνιος φακός οπτικής γωνίας τώρα ο δικός μου..
Όλα επικυρώνουν την συνθήκη της ευλογημένης ζωής..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου