...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Δεκεμβρίου 2011

Ο ήλιος μόνο ανταποκρίνεται στην καρδιά μου


Συνταιριάζω κομμάτια του χρόνου σ' αυτό το εικοσιτετράωρο πάζλ
Των ωρών που δεν είναι άλλο από μια παράξενη λύπη
Που δεν αντέχει κι αυτή η σελίδα.

Όσες δικαιολογίες κι αν μου δώσει το παρόν
Τις θεωρώ απόλυτα και μάλλον περιττές.

Ο ήλιος μόνο ανταποκρίνεται στην καρδιά μου και έχω
Σκλαβώσει τα πάντα σε μια θήρα που μου έδωσε αγωνίες πολλές.

Ξεφλουδισμένο φρούτο που δεν το περίμενες ότι θα έχει ωραία γεύση, τόσο
Οι λέξεις μέσα σου πολλές φορές ανθίστανται και αποπροσανατολίζουν
Την πλεύση σου.

Ωραία που είσαι σε όλα ο καλοπροαίρετος!

Και οι ιδέες μέσα σου καταλύουν κάθε που θα μπορούσε να υπάρξει εφησυχασμό.

Αλλά άνθρωπος αυτής της ρημαγμένης εποχής υποδύεσαι
Αυτόν τον εαυτό που είναι ο μόνος που θα επιβιώσει
ανάμεσα στους σκαιούς κι ανθρωποφάγους λέοντες.

Μην θελήσουν να σε εμπλέξουν σε τίποτα
Που δεν περιέχει ιδεατό ουρανό- να απέχεις

Κρατώντας πάντα για τα σένα ένα ιδιωτικό όνειρο που η οικουμενικότητά του τον όχλο ξαφνιάζει..

                                                         29.8.2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου