...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Δεκεμβρίου 2011

Καλά Χριστούγεννα!


Σ’ αυτές τις μέρες που δοκιμάζεται η πατρίδα μας, το να ευχηθείς καλά Χριστούγεννα ακούγεται απλά ωραίο αλλά όταν γνωρίζεις ότι δίπλα σου άνθρωποι υποφέρουν, ε τότε, και το πιάτο φαί που εσύ έχεις να φας κι αυτοί δεν έχουν, γίνεται βασανιστική υπόθεση..
Μιλώ και μέσα μου πονάω γιατί δεν πίστευα ότι θα δω έτσι μια μέρα την χώρα μου.
Οι εικόνες των ανθρώπων που ψάχνουν στα σκουπίδια και που είναι όλο και πιο συχνές στα μάτια μου τα πρωινά που πάω για δουλειά, με θλίβουν αφάνταστα.
Ελπίζω να πάψει γρήγορα αυτό το θέαμα και να βγούμε από αυτή την κατάσταση που θέλησε να μας ρίξει το παγκόσμιο ληστρικό σύστημα.Ας αφήσουν τους λαούς να ζήσουν με αξιοπρέπεια πριν να είναι αργά.
Μας αξίζει καλύτερη ζωή και καλύτερη Ελλάδα και για αυτήν θα σταθούμε πεισμωμένοι και αλύγιστοι, για να καταλάβουν οι τραπεζίτες κι οι τοκογλύφοι που μας θέλουν δεμένους στο άρμα τους, ότι μια μέρα θα τους τιμωρήσουμε.
Καλά Χριστούγεννα λοιπόν από κάποιον που είναι λυπημένος και μες το μυαλό του γυρίζουν δύσκολες σκέψεις.
Και προπάντων να είστε αλληλέγγυοι στον συνάνθρωπό σας που υποφέρει.

4 σχόλια:

Liza Giannouri είπε...

Δηλώνουμε ειρηνικά την αγανακτησή μας κατά της "κρίσης"
αντιμετωπίζουμε με αξιοπρέπεια τις όποιες δυσκολίες
και ζούμε,ελπίζοντας παντα σε ένα καλυτερο αύριο !

Θερμές ευχές για Καλά Χριστουγεννα !

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Α Λίζα

επανέφερέ με στην τάξη, γιατί η ροπή μου είναι να ανατρέψω την τάξη..

Καλά Χριστούγεννα με ό,τι κι να θα μπορούσε να σημαίνει στις μέρες μας αυτο!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

Στρατη,
μαζι σου εγω, υπερ της ανατροπης...

Καλα χριστουγεννα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Χαρίλαε

έχω πάρει μια σφεντόνα σαν ο Δαυίδ και εξασκούμαι σ' ένα χωράφι απέναντι, στην ρήψη πέτρας..

πού θα πάει, θα γίνω μια μέρα καλός!

Καλά Χριστούγεννα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου