...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Οκτωβρίου 2014

ΣΤΡΑΤΗΣ...


Σ..

Όταν οι πολιτικές στενεύουν τους δρόμους προς το μέλλον,
να ανησυχείς Αδιάφορε που αποστήθισες της απάθεια τόσο που σου έγινε αίμα
μιας θανατηφόρας κατάληξης…


Τ..

Πουθενά δεν θα με βρεις εξόν από τις πόλεις της θλίψης
Έχω μαζεμένα καιρό τα μπογαλάκια μου, είμαι φυγάς
Από όλες τις νομότυπες προκαταλήψεις..


Ρ…

Τόσες λεπτομέρειες με γέννησαν και, μετά, εσένα  σε πήρε ο άνεμος
και κινήθηκες κατά την χαρά μου μεριά..
Άοκνος ο πόθος με πήρε σε πήρε..
Η αγάπη ρετουσάρει τα λάθη μας
τοκίζοντας την σιγουριά που δεν έχουμε..


Α…

Όταν βυθιστούν στα μάτια σου τα καράβια
θα ξέρω ότι οι έγνοιες μου δεν έχουνε ταίρι
στον καιρό ευμετάβλητες..
Γερνώντας μαθαίνω ν’ ακούω..
Στα νιάτα μου ξέχναγα..
Η μεγαλοθυμία είναι αρετή που την μαθαίνεις
χαϊδεύοντας άτρωτα τριαντάφυλλα..

Τ..

Τίποτα δεν έκρυψα. Λειτουργώ εκ των έσω.
Αυτό κι αν είναι! Η μέρα κηδεύει τον θάνατο κι η ζωή ανασταίνεται
Αιώνια.
Φωτιά συμπαντική βάφει το έκπαγλο παραμύθι της αυγής με την δόξα των ρόδων.
Είμαι μια ασήμαντη σκιά που αγωνίζεται ν’ απορροφά το φως της Αλήθειας..

Η…

Τώρα μιλάς κι ύστερα θα ‘ρθουνε τα δικαστήρια.
Ο εσμός των εργολάβων του φθόνου
δουλεύει ασταμάτητα. Όμως
Από την ερημιά στείλε ένα σήμα
Μια επιβεβαίωση ότι στην αφθονία εσύ δεν έχεις παρά ένα μολύβι
Που γράφει πόνους λυρικούς
επάνω στην σελίδα
της Σκέψης..

Σ…

Με κάθε τρόπο δες το: αυτό
που ψιθυρίζεις είναι κραυγή
πολλαχόθεν..
Το σώμα σου μιλά, η ψυχή σου
βελάζει.
Τι φωνήεν σιτίστηκες για να ‘σαι τώρα σκεπτικός και λυπημένος;
Είναι που το καταλαβαίνεις ότι ο άνθρωπος
ασχημονεί λερώνοντας
κάθε ωραία Ιδέα που θα κατακτήσει..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου