...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

3 Οκτωβρίου 2014

Μακάρι…





Ειδήσεις, δημοσιογράφοι, ενταγμένα φερέφωνα,
Η εξουσία διαλαλεί καλή πραμάτεια –η αφιλότιμη…
Στην TV όλα αναστρέφονται, περιστρέφονται, δονούνται.
Είναι ο νόμος της περιφοράς γύρω από ένα
φτωχό ταμείο που θα περικόψει τις δαπάνες του
Για να χαρεί ο πλούσιος κι άλλα αγαθά..
Κρατίδια, όχι κράτη, κρατίδια
Όπως πορνίδια, όπως βαρίδια, που κρατούν
Την ζωή αγκυροβολημένη στα ιδιωτικά
Μεγάλα συμφέροντα- μην σας ξεγελούν
Δεν ανασαίνει με αυτά τα καθεστώτα ο άνθρωπος..
Μακάρι
να ξημερώσουν εκείνες οι μέρες
Που θα μπορούν τα όνειρα να είναι όπως τα ποιήματα
Καταληπτά κι αφομοιώσιμα..


2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

"Μακάρι"....?.....

Δεν τις αντέχω τις ευχές...
Η Ζωή θέλει ΕΡΓΑ που να ορίζουν το ζητούμενο των μαθηματικών της!...

;-)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Εγώ πάλι ρε Κάκια τις αντέχω τις ευχές και τις θέλω..
Είναι που έχω μπουχτίσει ίσως από αυτό που εσύ θεωρείς Πράξη, που πολλές φορές, καθοδηγείται από κόμματα που με έχουν αηδιάσει..
Έτσι λοιπόν κατέληξα με τους δικούς μου προβληματισμούς και τα ερωτηματικά..
Και σ’όποιον αρέσω…
Να είσαι καλά!
Την καλημέρα μου!
(ή δεν σ’αφήνουν να πεις μία τέτοια τα κόμματα που αγαπάς;)

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου