...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

6 Οκτωβρίου 2024

Αποκρυπτογράφηση…


Περιττές οι αντεκδικήσεις κάτω από την επικράτεια μιας αστραπής
Όλο το εύρος που διεκδικούμε βάσανο
Κατέληξα να σμίγω με το κραταιό μπελαλίδικο ρήμα που με μπερδουκλώνει
Και με θάβει κάτω από λέξεις και λέξεις ορυμαγδού, ολέθριες
Και αυξημένες σε καταστροφή μες τον αιώνα…
Τι πρόσθεσα επάνω μου διαιρώντας με έως τον θάνατο;
Έσφαλε στις παράξενες τρικυμίες η πυξίδα.
Σταθμίζω την λύπη και μια φευγαλέα γίνεται η ηλικία μου
Ηλεκτρική εκκένωση απομυθοποιώντας την κρυμμένη έσωθεν κραυγή μου.
Στην επιδερμίδα μου ο πλουραλισμός των καταγραφών.
Ταλαντεύομαι πάνω σε ανισόρροπες βαρύτητες.
Ο Χρόνος μαγνητίζει την καταγωγή μου.
Στην μεταγλώττιση καταγίνομαι ανθέων και θαυμάτων…
6/10/2024
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, ωκεανός και νερό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου