...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Οκτωβρίου 2024

Εθελούσια έξοδος…

 

Αντηχήσεις για να βγει ο ήχος ακέραια καθαρός και ήλιος
πληθυντικός μες την μέρα· υπάρχει
μια υποβόσκουσα χάρη
κάτω από την μύτη των φυτών, συμβαίνουν
λυρικά επεισόδια στον καταγεγραμμένο λήγοντα της πραγματικότητας, ο Χρόνος
είναι από αβεβαιότητα σε αβεβαιότητα, υπάρχουμε
για να διαδεχτούμε το χάος που θα μας υποδεχτεί.
Η ματιά μου αναμετρά την επιδεξιότητα της πάνω στα ορθά λιβάδια όπου
ένα αλογάκι τρέχει ανέμελο και άθυρμα μιας θριαμβευτικής ευγνωμοσύνης.
Τάσσομαι αλληλέγγυος των αντιφάσεων. Όσο και αν τις αρνηθώ
τούτες οι Σκύλες πάντα θα επιβιώσουν! Τώρα εδώ
προκαλώ τον χαμό μου· ας καταρρίψω
τα ρεκόρ μου στο αχτένιστο τοπίο του παραλογισμού,
ας ευτυχήσω να ενδύομαι με ανθισμένες πικροδάφνες που
κάτι ολοένα ψιθυρίζουνε
αέναα και αιώνια:
σαν για να εκμηδενίσουνε κι εμένα και την φλυαρία μου.
Κοντεύω, επιτέλους, να χαθώ…
16/10/2024
Μπορεί να είναι εικόνα άλογο και πουλάρι
Όλες οι α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου