...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Οκτωβρίου 2024

Ευτυχισμένη απειλή…


Αυτό που έχει υποστεί μια μέλισσα σε αγωνία
Κανένας δεν το μπόρεσε να το εκφράσει. (Και τι θεάρεστο έργο!)
Σκαλώνουμε πίσω από βαρύτιμους αριθμούς
Και συρρικνώνουμε τα αισθήματά μας, το ηδονικό αποστεώνοντας σώμα
Της ευαισθησίας.
Πέρα από όλες τις θνησιμότητες στερέωσα την Ποίηση.
Ήθελα να είμαι η αμυντική ασπίδα που επάνω της
ξεσπά η πραγματικότητα
Την φούρια και το δηλητήριο των γεγονότων
Της. Στο βάθος διέκρινα των φαινομένων
Μια επικινδυνότητα πολλαπλασιασμένη.
Αναμαζώχτηκα. Βαθιά βαθιά μου λυπήθηκα.
Τώρα όσο γερνώ είμαι και όμως ολοένα
και συγκλονιστικά τόσο νεότερος όσο μου επιτρέπουν
οι λέξεις.
Α σπάθη λαιμητόμε βάρβαρε που με πάντα με απειλείς να με αφανίσεις!
7/10/2024
Μπορεί να είναι εικόνα μαχαίρι
Όλες οι αντιδράσ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου