...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Δεκεμβρίου 2023

Συντέλεια τω άλλω τρόπω…


Μπέρδεψα τους αναλυτές και ελειτούργησα
σαν κεντρομόλος που υπερασπίζεται μιαν άκαιρη Ιδέα
Σε όλα υπερέβαλα
μπορεί να σφάλλω
Ή να κρατώ ντορό από μιαν άλλη εποχή καίγομαι
μες σε κραυγαλέες ψευδαισθήσεις
τσουγκρίζοντας το γερασμένο σώμα μου
μες την αγρύπνια
ορκισμένα θνητός.
Ποιός μαζεύει
τα σκόρπια λόγια μου που πέφτουν
πέρα από την μουσική,
σ’ ένα χωράφι που ορίζει
τις νέες συγκομιδές, εγώ
ο μάγος ο ρακένδυτος
ο τσαρλατάνος…
Σάββατο των ψυχών - ή μήπως δεν υπάρχουν;-
Μήπως είναι μια δαιμονο-
ποιημένη φούρια του θεού που θέλει
να σβήσει πάνω μας την κάφτρα των τσιγάρων του κι ενώ εκείνος
θα κάθεται να λογαριάζει πόσον έβαλε μπελά
με τέτοια άστοχη Δημιουργία…
Λέω πολλά και ύστερα τα αναιρώ:
Όπως να ενστερνίζομαι τις αντιφάσεις· σε όλα σφάλλω
κοιτώ τον ουρανό και μειδιώ ενώ εκατέρωθεν
των βουνών κάπου ορθώνεται μια λάμψη
φοβιστική·
Ή ζω
όλα εφαρμόζοντάς τα επάνω μου ή
πνευματοποιημένη
με ζώνει η φύση η νύχτα και η λύπη που δεν έλυσα….
Άγιοι Ανάργυροι 23/12/2023
Μπορεί να είναι εικόνα τηλέφωνο και κείμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου