...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Δεκεμβρίου 2023

Ορθίας ειμαρμένης…

 

Μέρες από ναυαγισμένο σύννεφο
Μέρες από πηγμένο νερό
Σφυρίζει ο άνεμος οι κωδωνοκρουσίες του ήλιου
Γέμουν την μέρα με κατάνυξη όταν πιείς το ροσόλι των ηλιαχτίδων
Έλα κοντά μου μεθυσμένη όπως θα είσαι έλα κοντά μου
Άνοιξε τις φτερούγες σου και σκέπασέ με καμιά λέξη δεν στερεώνει το χάος σωστά
Κι ο έρωτας
είναι μια αφετηρία φωτιάς
έλα κοντά μου
Γουλιά γουλιά να πιούμε την αναστάτωση
γουλιά γουλιά
Μου εκμυστηρεύτηκες τις χίμαιρες των κυμάτων
Με έμαθες την αδιάβαστη θάλασσα
σε μαθαίνω
Μέσα σε όλες τις κρυφές συναντήσεις
πανηγυρίζω την εμφάνισή σου
στο ζοφερό θέατρο των καιρών
ξέρω
πως θα σβήσεις την λύπη μου
κατακτώντας
την αχανή χώρα των θαυμάτων
έλα κοντά μου
να μην μιλάμε και με την σιωπή να πούμε
την ευτυχία μας!
20/12/2023
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα, λυκόφως και γάμος
Όλες οι αντιδράσ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου