...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Δεκεμβρίου 2023

Άκου Αναγνώστη!...

 

Ουδέτερο, πίσω από κάθε ιερουργία, το απόγευμα
Κι ο ήλιος που βυθίζει μέσα στα βουνά
Λαμπρός.
Διάβασε τα μηνύματα και συγκεντρώσου
Στην κρυφή σημασία των λέξεων, ψάξε
Την κορωνίδα των ειπωμένων- ωραία φανερώνεται το θείον
Μέσα από το πουθενά· άγγιξε
Το αίνιγμα: όλη η ζωή ένα αίνιγμα, και μείνε
Εκεί που η φωνή μου δεν σε φτάνει, μύρισε
Τον καθαρόν αέρα, νιώσε
Το δριμύ άρωμα του νυχτολούλουδου- ένα ψέμα όλα γύρω σου είναι
Κι εμείς ένα ψέμα, ναυαγισμένο έως την αυγή, τότε
Που το πουλί ωραία ψάλλει
Φορώντας τα πλουμιστά άμφιά του, μέσα
Στις πικροδάφνες που λικνίζονται
Σαν σκούνες που ταξίδεψαν στην θάλασσα· άκου Αναγνώστη:
Όλα για σένα τα νοήματα, και οι καημοί
Μου, οι επιθυμίες μου· σκαρφαλώνω
Βουνά ψηλά για χάρη σου, κουβαλώντας
Την Ιδέα μου μακριά
Από τον θόρυβο του κόσμου· και έχω
Ποντάρει επάνω σου όλα τα επιχειρήματα
Για να κερδίσει ο κόσμος την αξία του, ανήκοντας
Στο ιερό βιβλίο που δεν γράφτηκε ακόμα…
Άγιοι Ανάργυροι 15/12/2023
Μπορεί να είναι εικόνα δέντρο, Εθνικό Πάρκο Μπράις Κάνυον και κείμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου