...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Ιουνίου 2013

Πολιτικοί βρικόλακες πίνουν της μάζας το αίμα.




Ένρινες απολήξεις μέσα στο τίποτα που μπορώ
Και οδοντικόληκτες
Σκαμπανεβάσματα φωνή με φωνή, ουσίες
Πεισμωμένες
Αντίλαλος του εγώ μες το εσύ
Απώλεια-
συνειδήσεων
απώλεια
Αποταμιευμένων
Τετριμμένες κουβέντες, πλήξη κι ανία, μιζέρια
απέθαντη..
Ρηχά αλιεύει ο ντουνιάς και έχασε επιτυχίες το αγκίστρι του..
Σκουριάσανε οι προθέσεις κι έμειναν
στο προ τους.
Λόγια επί λόγων, φυλακή στην φυλακή
Κι απέτυχε η κοινωνία κραυγαλέα.
Νομοθετούνε στο παράλογό τους κέρδος
οι λιγδιάρηδες των τραπεζών.
Πολιτικοί βρικόλακες πίνουν της μάζας το αίμα.
Νεφελώδεις άξεστοι χαρτοπόντικες
Μολύνουν οικουμενικά τον αέρα. Ντροπιάζουν
Την φάρα τους.
Βούλεται ο κόσμος ένα δίκαιο μαχαίρι..



4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αλήθεια Στρατή! Αν υπήρχε ποτέ κάποιος να μιλήσει σε λόγο πεζό όπως μιλάς στον δικό σου υπέροχο ποιητικό είμαι βέβαιος ότι τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα σε τούτο τον τόπο!

Υ.Γ. Λάτρεψα την λέξη :"οδοντικόληκτες" δεν ξέρω κι εγώ πόσα χρόνια με πήγες πίσω σε κάποιο θρανίο εκεί μακριά στην Αφρική.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

φίλε μου Χριστόφορε
σ' αυτούς τους φοβισμένους Έλληνες όπως και να μιλήσει κανείς δεν έχει σημασία.
Φοβούνται βλέπεις και συνθηκολόγησαν και περιμένουν κοπαδιαστά και αποβλακωμένα να πεθάνουν.
Ε ναι, όσο για την λέξη, εσύ το ξέρω ότι με καταλαβαίνεις..
και την αγάπη μου για κάτι πράγματα τελείως ελληνικά.
καλό βράδυ φίλε!

Paty Carvajal είπε...

Admiro la versatilidad de tus inspiraciones. Eres una gran creador y noble luchador. Estamos en un mundo muy hostil, en el que debemos decir lo que pensamos y expresarlo con genialidad, como tu lo haces.

Un abrazo.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Paty Carvajal

em multi echthriko kosmo vivem na verdade.e a verdade como a blepoyme de Leme.a ferramenta de poesia e megenthytikos são fakos.chairomai Pou Eisai Edo.um grande abraço.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου