...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Ιουνίου 2013

Ξέγραψα τις αβρότητές μου


Ξέγραψα τις αβρότητές μου κι απ’ τις συμπεριφορές των ανθρώπων
δεν πιστεύω πια τίποτα,
απέκτησα καβούκι
σκληρό.
Η αγάπη σου ιοβόλα, του ψεύδους ανάγνωσμα..
Φοράς κατακλυσμό και παίζεις 
με τυφώνες αλλοπρόσαλλους-
Είσαι η αφαίρεση των αριθμών.
Αποδιώχνω την σκιά σου από την ησυχία του ύπνου -
Είσαι το αργά της ζωής μου.
Αποσχηματίζω τις εντυπώσεις που κρατούν όσο η ζαρωμένη ευαισθησία σου θέλει
Και ζω με την αμνησία των υποβλητικών λουλουδιών.
Στο σημείο που έχουμε διαχωριστεί κι όλα τα έχω πετάξει
Στο πλέον της απουσίας σου βάραθρο.
Αγκαλιάζω την προσευχή που λυτρώνει τους γλάρους που πετούν στον ορίζοντα και αφήνομαι
Να με ταξιδέψει η θάλασσα με τα ποικίλα βοτσαλωτά μυστικά της..


4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Αν θα βρεθείς
Στο πεζοδρόμιο της ιστορίας, έχε κατά νου ότι
για μία πίκρα πάντα θα σε προορίζουν-
Και θα σε θυσιάζουνε ασύστολα.. SP

Apo to ena sto ...;allo...
synexeia!

ki emeis?
poso na antexoume?
...ki egw diegrapsa polles abrothtes...

(apo ths korhs mou to ...agrammato computer!!!)
Fili'a,
Yiwta

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

φιλιά κι από μένα κυρία μου της Αμερικής!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Σοφία δεν το λένε αυτό;
Ή τουλάχιστον, αυτοπροστασία;
Εξαιρετικά δοσμένο μέσα απ' τις λέξεις σου.
Καλή βδομάδα Στρατή!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

καλή εβδομάδα Μαρία μου!
να είσαι καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου