...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

8 Ιουνίου 2013

Πώς τα αλλοίωσες όλα βρε εποχή;




Πώς τα αλλοίωσες όλα βρε εποχή, πώς γίναμε έτσι κι εμείς;
Ευθεία βολή το φως με την αλήθεια του και όμως
πικρή και εναγώνια  γεύση μου αφήνει
η πατρίδα.
Ξεφούσκωσαν τα πάντα και
Μαραμένα που να τα πω καταγράφονται
Σελίδα σελίδα.
Οι λεπτοδείχτες στο ρολόι μου πώς σκουντουφλούν
πάνω στα γεγονότα και τα γεγονότα
Πώς μες στις εφημερίδες καταγράφονται
Πωλούμενα για κάτι μπιρ- παρά.
Μόνο ο θεός που επινόησα πια με καταλαβαίνει.
Κι η μάνα μου δεν το κατάλαβε πως έχω αφιερωθεί
σε λόγια και άστρα..








4 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Ευθύβολο και απόλυτα ρεαλιστικό!
Αυτό που βιώνουμε, το αποτύπωσες σε λίγους στίχους...
Εξίσου λάτρεψα τον τίτλο που διάλεξες.
Με το ίδιο παράπονο σε χαιρετώ Στρατή μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μαρία
πρέπει όμως να αντιστεκόμαστε με όλους τους τρόπους.
Σε ο,τι μας εγκλωβίζει σε κακές προοπτικές..
Καλό βράδυ!

ποιώ - ελένη είπε...

έχω αφιερωθεί
σε λόγια και άστρα..

Σε αντιπαράθεση σε αυτα που μας ζητούν να στοιχιστούμε


φιλί ποιητή μου

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελένη μου καλησπέρες γλυκές και φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου