...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Μαρτίου 2013

Κόκκινη Σαντορίνη

                            Αφιερωμένο στον φίλο μου τον Χριστόφορο!



 
  
   
  
  
  
  
  
    
  
  
  
  
   

 
   


Κόκκινη Σαντορίνη,       ιδρωμένη ως το μεδούλι των βράχων.
Ο ήλιος σφυροκοπά τα πλευρά σου,      ο αέρας τρώει τα σπλάχνα σου.
Ζεις στην απίστευτη πλευρά της ιστορίας.      Δεν σε χωρά
Κανένας χρόνος.
Αναφέρεις τα έγκατα      σαν μια κληρονομιά δικιά σου.
Το μεσημέρι απλώνεται χρυσό
Επάνω στα οδοντωτά σπίτια σου.
Φαιά ύλη,     κόσκινο λίθινο του φεγγαριού…
Καμαρώνεις την μαχαιρίσια σου όψη
βυθισμένη μες το αρχαίο γόητρο του πόντου..

                                                       Σαντορίνη  21.3.2013




2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μα την πίστη μου θαυμάσιες, μαγευτικές οι φωτογραφίες σου!
Και τι να πω για το "Καμαρώνεις την μαχαιρίσια σου όψη βυθισμένη μες το αρχαίο γόητρο του πόντου..,,"

Ολόψυχα σε ευχαριστώ για την αφιέρωση. Με συγκινείς αφάνταστα! Να είσαι καλά φίλε μου και να προσέχεις!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ


Βγαίνοντας από το καράβι στην Σαντορίνη, με πήρες τηλέφωνο να μου χτυπήσεις το καμπανάκι να μην χάσω την ωραία θέα που θα έπρεπε οπωσδήποτε να απολαύσω.
Πήγαν όλα καλά με την δουλειά ευτυχώς και κατάφερα να δω τις μαγικές εικόνες που έχει να προσφέρει αυτό το μαγικό νησί.
Είχες δίκιο- είναι το κάτι άλλο!
Χρησιμοποιώ την λέξη σου: είναι κοσμογονικό!
Χαίρομαι που σου το αφιέρωσα γιατί σου το όφειλα.
Να είσαι καλά φίλε και να περνάς καλύτερα!
Την καλημέρα μου!


Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου