...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Μαρτίου 2013

Από λέξη σε λέξη ένα ηπιότερο χάος.







Στον βρόντο τα ξενύχτια για την διαλεύκανση της έμπνευσης που κάνει τα ποιήματα σπουδαία.
Ό,τι μένει είναι ένα αντιφατικό λεχθέν που ηχεί σαν πρελούδιο μιας κτήσης μες τα αχανή χωράφια του λεξιλογίου.
Απογοητευμένος δεν είμαι. Αφουγκράστηκα καλά στην ησυχία.
Κατανόησα τις υφές του Αόρατου.
Τώρα άλογα δυνατά καλπάζουν
Οι λέξεις και ο αναβάτης υψώνεται
Ως την αιθέρια
Μαγεία των ουρανών.
Υποψιαζόμουν χάη και τα χάη με βρήκαν.
Κρατώ μια προσευχή απόλυτα ιδιωτική.
Αν ομολογήσω την ψυχή μου η ψυχή μου θα γίνει ελαφρότερη.
Από λέξη σε λέξη ένα ηπιότερο χάος.

4 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Υπερβατικό και εμψυχωτικό για όλους εμάς που έχουμε εντρυφήσει στην επιδερμική αντίληψη των πραγμάτων.
Να'σαι καλά Στρατή!

Αστοριανή είπε...

..από λέξη σε λέξη...Σ.Π.

να παίρνουμε δύναμη...!!!
Πάντα με την Αγάπη,
Υιώτα, ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Την καλημέρα μου Μαρία!
Οτιδήποτε αγγίζει κι άλλες καρδιές κι άλλα μυαλά, υπερβατικό είναι.
Σαν να κλέβουμε ένα κομμάτι από το χάος..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Την καλημέρα μου Υιώτα που χάθηκες στην σιωπή..
Με δύναμη και αγάπη..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου