...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Οκτωβρίου 2012

Για να την καταλάβεις την Ελλάδα



Για να την καταλάβεις την Ελλάδα
θα πρέπει να έχεις ζήσει άκυρα μέσα στην έγκυρη απόγνωση
Θα πρέπει να έχεις διδαχτεί
Ομήρου λόγια
και καημό κυπαρισσιών
Να έχεις ανταρτέψει μες της κοινωνίας τα δρώμενα
Να ήσουνα φτωχός που πλούτυνε
από μια στάλα ήλιο.
Για να την καταλάβεις την Ελλάδα
Θα πρέπει να ναυάγησες μες της θαλάσσης του πελώριους δρόμους
Και να το ξέρεις ότι η Ευρώπη
είναι μια οφειλέτρια
που πάντα έζησε μ’ αγνωμοσύνη.




5 σχόλια:

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Ίσως χρειαστεί και να τη στερηθείς, για να την αγαπήσεις...

Την καλημέρα μου!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αυτό που λές Στρατή..
Ακόμα κι αν αυτή δεν σε κατάλαβε ποτέ...
Την Καλημέρα μου..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Πολύ σωστό είναι αυτό Μαρία μου..
Κάτι φορές θα ήθελα να φύγω από δω αλλά έχω μεγάλες άγκυρες.
Την καλημέρα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ελίτσα

μα εμείς την αγαπάμε την έρμη- έτσι δεν είναι;
Καλημέρες!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΝΑΙ..οι έρμοι..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου