...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Σεπτεμβρίου 2012

Συμβαίνει κάτι στο σώμα μου, συμβαίνει κάτι σε μένα




Συμβαίνει κάτι στο σώμα μου, συμβαίνει κάτι σε μένα
Που μεταβολίζει ευέξαπτη την αλήθεια.
Τα σάκχαρα πλεονάζουν για να απειλήσουν την κυτταρική μου δομή
Το ύδωρ από μόνο του αναφλέγεται
Μια ισορροπία υγρών ανισσοροπεί και με αναστατώνει
Εκ των έσω
Πολεμώντας με εκ των έσω.
Η αντιβιοτική σκέψη διαλύεται σε μόρια σκόνης
που πλανάται στο αίμα
Τα πνευμόνια μου χουρχουρίζουν γεμάτα από θυμωμένο αέρα
Η νιότη που μου ανήκε σπαταλήθηκε
Τώρα γερνάω νεφεληγερέτης άστεγος
Που θρησκεύει στο σωσμένο γαλάζιο.
Κνήμη ωλένη μηριαίο μου σπλήνα
Ήπαρ βαρύ διάφραγμα άκμων αναβολέα
Ταρσέ μετατάρσιο λαβύρινθε κόκκυγα δείκτη παράμεσε
Αρχιτεκτονική του σκελετού μου θαυμαστή και κουρασμένη-
Προσφεύγω στην τήρηση των κινήσεων που η ευχέρειά σας προσφέρει-
Είμαι ένας θησαυριστής των εξαιρέσεων που επιβεβαιώνουν τον κανόνα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου