...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Αυγούστου 2012

Σε τρώω με τα μάτια μου, είμαι ο θύτης



Μελτεμάκι αντίθετο, δόκανο της παλιάς λησμονιάς
Μες τα περβολάκια τ’ ουρανού που έφτασε
Σκούντηξε τις καλαμποκιές κι η φούστα σου σηκώθηκε
Που ήθελες κι εσύ να με αναστατώσεις

Σε τρώω με τα μάτια μου, είμαι ο θύτης που για σένα γέννησε
Ο πόθος που ’χουνε όλοι οι άντρες να βρεθούν κοντά σου.
Σου κλέβω ένα φιλί και πάω
Στην σιωπή που με σκέπασε και στην ώρα που βούλιαξε τώρα.

Μείνε με τα λουλούδια σου λουλούδι μου, εγώ για σένα θα μιλάω
Με τις βελανιδιές και την παλιά μουριά που κάτω της
Τα σπουργίτια έχουν πιάσει τόσα τραγούδια..


2 σχόλια:

Gara είπε...

Los gorriones han trinado tantas canciones para la flor más hermosa de tu corazón.

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

gorriones son el inocente que simboliza la pureza que la solicitud de los poetas.
abrazos y besos dulces.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου