...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Αυγούστου 2012

Στην κοιλιά σου φύεται ολόγλυκο ρόδο




Στην κοιλιά σου φύεται ολόγλυκο ρόδο
Που αγγίζει το χέρι μου και το άμοιρο καίγεται.

Τα φεγγάρια που έχω κρατήσει στα χέρια μου
άνοιξαν μέσα μου κρατήρα απ’ όπου
Λυρικός καπνός φεύγει και σκοτεινιάζει την άνοιξη.

Φτάνω κοντά σου από μίλια μακριά και ακούγοντας το κουτσομπολιό των ανέμων.

Κοίτα πώς έβαλε επιτυχημένα τις ψηφίδες του ο κατεργάρης χρόνος!

Τσακμακόπετρες δυνητικές σπιθίζουν και φωταγωγείται ο αμετάφραστος χρόνος..



2 σχόλια:

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Μυθικός χρόνος Στρατή, μυθικός.Κι άντε τώρα να βγάλεις άκρη με τις απαιτήσεις του.
Καλησπέρα !

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μίνα

όσον αφορά το ερωτικό πάθος, πάντα ο χρόνος, ως προς αυτό, μυθικός θα είναι.
Γιατί οι σάλπιγγές του ρίχνουν πάντα τα τείχη της μακρινής Ιερηχούς..
Γειά σου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου