...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

12 Αυγούστου 2012

Αποσπώ από την μοναξιά μου τον λίθο



Αποσπώ από την μοναξιά μου τον λίθο
Τον σημαντικό για την προσωπική μου επικάλυψη – γίνομαι
Άτρωτος τοίχος, δεν σκαρφαλώνει κανείς
Ως τα ψηλά δόγματά μου- εκεί που έχω
Φυλακίσει το φως – και σας το επιστρέφω
Σαν μ’ έναν στίχο που ερμηνεύτηκε
Από εσάς καταπώς η αλήθεια μου θέλει.

Έγιναν τα οικουμενικά πικρά και δεν τ’ αντέχουνε οι ποιητές
Τρέχουνε να κρυφτούν πίσω απ’ το παθητικό τους μειδίαμα-
Μα εμένα
Άλλη έγνοια με εγκλωβίζει- θέλω να ράψω
Το νυφικό φόρεμα μιας ιδέας που είναι
Επί των πάντων η νίκη.      Κι έτσι

όπως του άξιζε να ζει ο άνθρωπος
Ο κάθε     εκεί
Που αν τον δεις απέναντι απ’ το φως
λάμπουν τα σωθικά του όλα κι είναι
Το πλάσμα το υπέροχο που θα καμάρωνε
ο κάθε δημιουργός..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου