...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Αυγούστου 2012

Η ποίηση συντηρεί και παρατείνει το μαρτύριο



Για κανέναν προορισμό δεν τάχτηκα-
Για κανέναν προορισμό - Ίσως   
για να ανακαλύψω νέους προορισμούς

Χαρτοκλέφτης που από μια παρτίδα βγάζω
Τα συν και τα πλην ενός δύσκολου βίου

Ο βιοπορισμός τσακίζει τα λεπτά μου κόκαλα
Τα μάτια μου βουρκώνουν να κοιτούν την Αλήθεια
Είχα θεές παλιότερα- τώρα ένθεος άθεος δεν φτάνω πουθενά
Που να κατοικεί η ελπίδα.

Η ποίηση συντηρεί και παρατείνει το μαρτύριο

Κόρη λαγαρή του αφρού

Αφήνω ένα φως το βράδυ αναμμένο
Σημάδι ότι δεν πέθανα
Το σβήνω το πρωί
Σινιάλο πως ο φάρος της ζωής υφίσταται ακόμα

Φοβάμαι την φωτιά χωρίς άνεμο
Τι μπορεί να είναι μια λαίλαπα χωρίς τον αέρα;
Φοβάμαι μην μια μέρα είμαι κάτι που δεν είμαι εγώ..


                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου