...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Αυγούστου 2012

Παράξενο: από την οθόνη μου πλέω




Παράξενο: από την οθόνη μου πλέω
    Προς της ματιάς σου το πέλαγος.
        Πετούν οι γλάροι της αλήθειας σου κι ο ουρανός
            Σκεπάζει την θυμοσοφία του με ψέματα κι άστρα.
                Κινώ να ‘ρθω κι ο ύπνος δεν με πιάνει.
                    Μόνος μες τις λασπωμένες σκέψεις μου
                 Αγγίζω την κρυψίνοια των σύννεφων.
              Αλλά για ένα φιλί σου επαναστατώ
          Και κλαίνε δάκρυ απαντοχής τα μάτια μου,.
       Από καρδιά σε θέλω κι ας ανάψει το κορμί
Την παθιασμένη πυρκαγιά του..

4 σχόλια:

Unknown είπε...

καλημέρα Στρατή
πολύ ρομαντικά πονεμένα λόγια....
τέλειος ο πίνακας!!!!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γειά σου Χρυσούλα!
Ελπίζω να είσαι καλά στην όμορφη Χαλκιδική σου.
Σ' ευχαριστώ και περιμένω να βλέπω δημιουργίες σου.
Όλοι ένα λιθαράκι ποιότητας να βάζουμε να παίρνει η ζωή αξία.

Eυαγγελία είπε...

Ό,τι αγάπησα πολύ
μες από θαμπό γυαλί
το κοιτώ και τ' αγαπάω
τώρα πιο πολύ.

Καλησπερίζω!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη

τώρα τελευταία ρέπεις προς την τραγουδοποιία.
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου