...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Αυγούστου 2012

Σκηνικό...


Απ’ το μπαλκόνι μου βλέπω την θάλασσα.
Οι ψηλομύτες ώρες του απογεύματος
κραδαίνουν μια ζέστα μπρος τα μάτια μου· αλλά τα μάτια μου
έχουν ωριμάσει τόσο στο να αναγνωρίζουν τα όμορφα
που αγνοούν αυτό το παιχνίδι της κάψας.
Τρία κατσίκια κάθονται σχεδόν ακίνητα στο μπροστινό χωράφι·
και μια γελάδα ξαπλωμένη πανήρεμη αναλογίζεται
πότε η μέρα κιόλας πέρασε.
Κότες πολλές κι ένα κοκόρι
που βάλθηκε να μην πιστεύει στην τύχη του.
Πίνω καφέ, διαβάζω την σιωπή.
Μ’ ένα βιβλίο καταστρέφω τον εγωισμό μου.
Ένα μωρό παιδί με μαθαίνει να κοιτάζω
απλά και να καταργώ τα αντίβαρα
της σκέψης μου που με κρατούνε δέσμιο της συνήθειας.


6 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Μια ματιά πάντα στα όμορφα, παρ' όλη τη ζέστα του Αυγούστου ....το αθώο εκείνο παιδικό κοίταγμα, σκορπά γαλήνη στο γύρω τοπίο κι αλλάζει η σκέψη κι ομορφαίνει η στιγμή...
Την καλησπέρα μου ποιητή!!!

Ange Alexiou είπε...

Τι όμορφα τα αθώα μάτια...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα

όμορφη ήσυχη Κως!
Καλημέρα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μισοάγνωστη

τι όμορφη αν είναι αθώα η καρδιά!

a είπε...

...ένα μωρό παιδί με μαθαίνει να κοιτάζω απλά....
έτσι Στρατή!!!
χωρίς τις προκαταλήψεις που σε γεμίζει το πέρασμα του χρόνου...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Όμως ο Χρόνος είναι και μεγάλος δάσκαλος.
Αν ξέρεις...
Καλό απόγευμα Κωνσταντίνα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου