...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

12 Ιουνίου 2010

δεν ξέρω την ρότα μου- πάω

Έτσι όπως πάω πια λαχανιασμένος στις σελίδες μου
ούτε κι ο θάνατος πια δεν με θέλει-
τι να τον κάνει έναν αθλητή που δεν ξεπέζεψε ποτέ;
Εκείνος θέλει πιο πειθήνιους υπηρέτες. Εγώ
εργολάβος απείθειας
ρημάζω το status του, τον απορυθμίζω.
Θεωρώ ευστοχία: μιλώ
την παρομοίωση που ξεδιπλώνει όλη την θάλασσα
και κάνει τον έρωτα απίστευτο δώρο-
το φιλί που καίει ως και το άηχο χαρτί
που από χτύπο καρδιάς δεν γνωρίζει.
Χωρίς κανόνες πια, χωρίς ανταμοιβές
έχω αφήσει να με παρασύρουν οι άνεμοι
του μυαλού-
δεν ξέρω την ρότα μου- πάω
σ' έναν συντελεσμένο χρόνο όπου πια ξεγράφονται
τα γραμμένα μου κι απομένει
ένα υπερσυντέλικο χάος..

2 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Χωρίς κανόνες , χωρίς ανταμοιβές...
ακολουθείς τη ρότα ποιητή ...μα απομένει ένα υπερσυντέλικο σύμπαν ..ένα υπερσυντέλικο φως ...και ποτέ χάος !!!
Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις !!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Στην ψυχή μας πάντως υπάρχει ευμορφία και τάξη..
Και αυτό μας κάνει σε πολλά ευτυχείς!
Καλό Σαββατοκύριακο ΔΕΣΠΟΙΝΑ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου